Згідно з діючими нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково замінимо його.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.


Щодо законодавчої бази, то у Законі "Про захист прав споживачів" все сформульовано гранично чітко: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольору, розміру або інших причин не може бути використаний ним за призначенням".

Як і в будь-якому правилі, у непростій справі повернення товару є винятки. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Крім продовольчих товарів, лікарських препаратів та засобів, предметів сангігієни. У цьому переліку представлений повний список.

До них відносяться:
• парфумерно-косметичні вироби;
• зубні щітки;
• гребінці, гребінці та масажні щітки;
• товари в аерозольній упаковці;
• інструменти для манікюру та педикюру;

та інші, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.


У зв'язку з цим, просимо Вас гранично відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні, назві виробника, поділі на чоловічу та жіночу парфумерію або косметику, кількості мілілітрів та іншій номенклатурі, щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку продавця товар буде замінено на правильне, або буде здійснено повернення коштів, по пред'явленні претензій від покупця протягом трьох днів з моменту отримання замовлення.


В інших випадках, куплений товар належної якості, не підлягає поверненню або обміну.

 

ЗАМІНА БРАКОВАНОГО ТОВАРУ

При виявленні заводського дефекту / браку, ми обов'язково обміняємо товар.

Якщо ви виявили, що замовлення не відповідає заявленій якості, вам слід:

зв'язатися за контактним номером 050 54 34 605 і описати всі нюанси;
зробити фото, яке підтверджує виявлення браку.

Наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.